"Eric" Daldan Düşmüş


2 gündür şu klibi izleyemedim. Pislik youtube bana uyuzluk yaptı açmadı bir türlü videoyu. Herkes Ajusshileri izleyip yorum yaparken ben habire sayfa yenilemekle meşguldüm. Az önce izleyebildim.

Klip hakkındaki düşüncelerim. Şu yandaki kız gibi neye uğradığımı şaşırıp böyle bi duraksadıktan sonra başladım kahkaha atmaya :D Bu ne yahu böyle kıvrak kıvrak bi tuhaf olmuşlar :D haha Hani show programlarında erkek idollere kızların danslarını yaptırırlar da böyle bi yakışmaz ya o danslar. Aynen öyle olmuş :D Havada mı kalmış nolmuş niye bu kadar kıvırmışlar, NOLMUŞ SİZE AJUSSHILEEERRRR :D

Ya bi'de bu abiler niye, nasıl, neden yani nasıl bu kadar genç gözükürler :O Fotoşok mu yapmışlar bunlara. Nasıl bu kadar genç gözükürler. :O İşte biraz şaşırdım. Şarkıyı çok beğendim. Abileri çok beğendim.
Ama dans için aynı şeyi söyleyemiyorum.

Cık olmamış o dans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder