Kitap Sepetinde İndirim Var

Geçenlerde bi blogda gördüm. Kitap Sepeti'nde indirim varmış.Daha önce hiç internetten alışveriş yapmadım. Dolayısıyla biraz tereddütlüydüm. Kredi kartım da olmadığından. Neyse kitapları sipariş ettik. Bugün kitaplar geldi. Kitapların arasında babamın da istediği Beynine Format At da vardı.
Genelde kargolar önce bizim dükkana gelir oradan da eve getirir CembeK. Kitaplar eve geldi ama Beynine Format At yok içinde. Başka bir kitap var.
Ben tutuştum tabii. Benim istediklerim olmasın sorun değil de babmın istediği gelmeyince. İllaki bir karışıklık oldu diyerek siteye mail attım. Olmadı Facebook sayfasından yazdım. Sağolsunlar hemen beni aradılar.
"Kitapları ben paketledim. Eminim kitabın yollandığından. Diğer kitap da hediyemiz" dedi arayan bey.
Allah Allah dedim ben de. Paketi de ben açmadım acaba babam mı aldı içinden diye. Koştum hemen dükkana. Babama soruyorum
"Baba sen mi aldın kitabı. O kitap geldi mi? "
Babam diyo ben aldım. Aa burda.

Allahım yarabbim ya. Kafamdan aşağı kaynar su döküldü. Rezil olduğumla kaldım adama :( Ah baba ya.
Normalde gelen kargoya kesinlikle dokunmaz babam. Eve yollar biz açarız. Bu sefer açmış. Almış kitabı içinden. Bir de bize de demiyor birşey.

Bak nasıl dert oldu içime. Neyse artık. Telefonda da dedim hakkını helal etsinler :D

Baba yaaa. ¬_¬

Bu arada indirimler bitmeden siz de kitaplarınızı sipariş verin derim :) Kargo da bedava. Kapıda ödeme seçeneği de var. Ayrıca bir sorununuz olduğunda facebook sayfasına yazdğınızda mutlaka cevap verip ilgileniyorlar.  Ayrıca çok samimiler :) Neyse sonuç olarak helalleştik :D

İlk internetten alışverişim böyle maceralı geçti işte :D











Fotoğraftakilerin haricinde Beynine Format At kitabı da var. Ama BABAMDA. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder