Yazamıyorum...


Ne zamandır hep yazı yazasım var. Hatta aklımda da bir sürü şey var ama o kadar doldum ki hangisini yazsam nasıl başlasam diye karar veremiyorum. Birinden başlasam öbürüne dalsam. Bi' de canım o kadar sıkkın ki elim klavyeye gitmiyor. Sadece bunu yazmak istedim şimdi. Çok canım sıkkın. Öyle işte :P

Tam da aklımdan geçen şeylerin üzerine twittera baktığımda İbrahim Tatlıses'in tweetlerini gördüm. Buradan paylaşayım.


Siz siz olun sakın İSYAN etmeyin...Ne zaman İSYAN o zaman karanlık günler ne zaman İSYAN o zaman kar, boran en iyisimi SABIR ALLAHIM SABIR.

ALLAH'A el açın ona deyinki; yarabbi kadir snsin, Kerim sensin, rızık sensin, şifa sahibi sensin, şifa sensin, yoktan var eden hep sen.

2 yorum:

  1. Al benden de o kadar yazacak çok şey var ama bi ruhsuzum bende bu aralar :( anca dizi tanıtımı yaptım oda dizi bitti kaç gün sonra yapa bildim :) Bahar tembelliği zannımca :)


    Bu ağlayan kim kızz nekadarda Johnny depp e benziyo o mu yoksa ya kafam karıştı ?.? Onun toy halleri demi ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten mevsim geçişleri yüzünden çok zorlanıyorum bi de ruhum daralıyor :P Evet evet Johnny o :D

      Sil