İnadına Aşk - Dizi Tanıtımı


Bu yıl güzel diziler başladı. Bunlardan birisi de İnadına Aşk..
Diziyi nasıl anlatsam? Şöyle ki Karadenizli bir ailenin tek kızı olan Defne okulunu birincilikle bitirmiş bir bilgisayar mühendisidir. Büyük bir şirkette işe başlayacağı gün abisinin kıskançlığı sebebiyle işe geç kalır. Otoparkta kıyafetini değişirmeye çalışırken bir delikanlıyla karşılaşır ve aralarında bir sürtüşme olur. Sonra bilin bakalım bu delikanlı kim çıkar? Tabii ki Defne'nn patronu Yalın..

Dizide dört çift var. Çiftlerin hepsini sevdim. Oyuncular hoşuma gitti. Hele Defne'nn abisi Çınar tam on numara karadeniz delikanlısı olmuş.

Ankara'da olduğumdan ve anaanem böyle şeyler izlemediğinden akşamları dizi izleyemiyorum. Zaten kuzenlerle muhabbet falan derken olmuyor. Gerçi tekrarlarından falan izlemeye çalışıyorum.


Diziyi beğendim beğenmesine ama beni rahatsız eden noktalar da var. Mesela çok çabuk samimi oldular. Yani ilk kez birbirlerini gören çift hemen dip dibe öpüşecek gibi duruyorlar. Bu sahneler artınca da bir süre sonra rahatsız ediyor. Yine dediğim gibi daha tanışalı bir iki gün olmuş ama kırk yıllık arkadaş gibi canımlı cicimli aşırı samimi hallere bürünüyorlar :/ Bilemedim belki de ben aşırı samimiyetten hoşlanmadığım iç.in rahatsız etmiş olabilir. Ama en garibi de uzun uzun bakışma sahneleri. Bu özellikle Çınar ve Yeşim arasında yaşanıyor. Eğer yanlış bilmiyorsam Nehir Erdem'in Deli Divane kitabından uyarlanıyor dizi. Senaryosunu Nehir Erdem yazıyormuş ama kitap konusunda emin değilim. Deli Divane'den uyarlanmayabilir de. O konuda kafam karışık biraz. Ha işte diyeceğim şu, kitapta okuyucuya o duyguyu yaşatmak için bakışma sahneleri uzun uzun yazılır ama iş seyretmek olduğunda daraltıyor.

Dizi hakkında beni en çok şaşırtan da Osman Sınav oldu. O genelde daha ciddi nasıl desem kış dizileri çekerdi. Böyle şeker, çıtır yaz dizisi çekmesine şaşırdım.

Dizideki Karadenizli aile tam cuk oturmuş. Konuşmalar davranışlar süper olmuş. Şu söylediğim eksikler de olmasa müthiş olacakmış. Aşırı samimiyet bana cıvıklık gibi geliyor.

Sonuç olarak tercihimi Yalın'dan yana kullanıyorum :D Ama Çınar gibi de bir abim olsaymış keşke :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder