Ruhlar Kuyusu

Turgay Güler'in Sıradışı Üçlemesinin son kitabı. İlk iki kitabı çok istekli okumuş ve beğenmiştim. Ama bu kitap elimde süründür biraz.






Konusu da diğer kitaplar gibi. Kurgu romanı zaten. Başlarda İngilizler ve Yahudilerin gizli ve hain planlarını, dünyayı nasıl ele geçirmeyi planladıklarını anlatıyor. Sonrasında ise Gezi olaylarına benzer bir konuya geçiş yapıyor. Yani nasıl desem.. Beni çok bunalttı kitap. Sanırım çook uzun bir süre kurgu romanı okumam artık. Bilemedim belki başka bir zaman okusam beğenebilirdim. Çok meşgul bir zamanda başladığım için de olabilir. Zaten bandrollü diye aldım meğer bana korsan kitabı kakalamışlar biraz da onun sinir bozukluğu vardı üstümde.Sonuç olarak iyi anlaşamadık bu arkadaşla.

~~~~
Sıradışı Üçleme'nin;
İlk kitabı Mehdix için buraya tık tık
İkinci kitabı Sır Küpü için buraya tık tık

2 yorum:

  1. Konusu itibariyle biraz siyasi bir roman gibi geldi bana...Kurguları severim ama siyasiler bana göre değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen siyasi. Ben de siyasetten bunaldığımdan dolayı sanırım sarmadı :P

      Sil