The Proposal (2009)

Geçenlerde tv de reklamını gördüm. Oyuncuları severim. Bizim evde de film yerine dizi ya da haber programı izlendiğinden oturdum netten izledim.

Klasik ABD romantik komedi filmiydi. Bu tarzı sevenler beğenir diye umuyorum. Ben beğendim :D

Konusu; 

Margaret çok başarılı bir kitap editörüdür. Ama Kanadalı olduğu için vize süresi dolduğundan sınır dışı edilmek üzeredir. Şirketteki pozisyonunu da düşmanına bırakmamak için bir çözüm yolu bulur. Sürekli azarladığı asistanı ile formalite olarak evlenmek. Tabii göçmen bürosunun, evliliğin gerçek olduğuna inanması gerekir.

Andrew ve Margaret evliliklerini duyurmak için Andrew'ün ailesinin yanına giderler. Orada bir dolu komik şey olur.
Bakalım çiftimiz evlenebilecek mi? :D

2 yorum:

  1. bu filmi severim arada kafamı boşaltmak için izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz filmler hoşuma gidiyor da her zaman bulamıyorum :)

      Sil