Cennetle Müjdelenen Hanımlar...


Hediyeyi severim hediye kitap olunca daha çok severim :D Esma bana ve Büşra'ya geçtiğimiz aylarda kitap yollamıştı. Ben daha yeni okuyabildim. Esma'ya tekrar teşekkürler :)

Maalesef ki bir çok dini kitap çok ağır bir dille anlatılıyor. Ben ağır dilli kitapları okuyamıyorum. Biliyorum bu benim en büyük eksiklerimden birisi ama ağır yazılmış kitapları elime alasım gelmiyor:P

Ne zamandır akıcı dille yazılmış sahabelerin hayatını anlatan kitap okumak istiyordum. Bir gün Esma ve Büşra ile konuşurken bahsettim. Esma da tavsiyede bulundu sonra bu kitabı yolladı.

Kitap gerçekten çok akıcı ve güzeldi. Zaten cennetle müjdelenmiş hanımlar anlatılıyor güzel olmaması mümkün mü?

Hz. Asiye ve Hz. Rümeysa da çok etkilendim ben.

Hz Asiye ki ne derse Firavun onu dinler bir kadın. Aynı zamanda da o kadar sapkın bir adamın karısı. Derler ya hükümet gibi kadın diye. Öyle bir kadının iman etmesi çok etkileyiciydi.

Hz. Rümeysa'nın ilk eşi ile arasında geçenler. Daha sonra ikinci eşini reddetmesi ve ikinci eşinin müslüman olması. Yani eşleri ile yaşadıkları çok etkiledi beni.

Mutlaka okunması gereken kitaplardan birisi. Aynen bu şekilde yazılmış diğer sahabelerin hayatları varsa onları da alıp okuyacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder