Okunmayı Bekleyen Kitaplar

Bir kaç aydır kitap okuyamıyorum :( Bir kitap başladım bana ağır geldi zaten bu sıra kardeşimin çeyiz hazırlığı, ders falan filan derken e malum ülke gündemi yoğun insan haber izlese içi kararıyor dolayısıyla günler sıkıntı ve yoğunlukla geçiyor.

Dolayısıyla okunmayı bekleyen kitaplar da gittikçe yığılıyor. Can sıkıntısından dolayı da ne tür kitap okuyacağımı bile şaşırdım :P

Bu kitapları yeni aldım. Dışarıda selenin içindeydiler. Renkleri soluk geldi baktım arkasında bandrol var. Fiyatları da ucuz Allah Allah dedim acaba korsan mı :/ Kadına da sordum bunlar orjinal mi diye. Evet dedi hepsi bandrollü. Aldım bende. Ne zaman sonra içini açtım ki sayfalar yamuk yumuk. Korsanı bana kitlemişler :( Hiç de aklıma gelmedi ki Ruhlar Kuyusu'nun ilk iki kitabının kapağı kabartmalı. Bu vesile ile korsan da almış olduk :P


Şu an bu kitabı okuyorum. Aslında yaklaşık 2 aydan fazladır. Kitap bana ağır geldi. Ne yapsam acaba yarım mı bıraksam :P


Rüzgârı Dizginleyen Çocuk kitabını netten almıştım. Khaled Hosseini'nin ilk iki kitabını içer gibi okudum ama buna elim bir türlü gimedi oysa çıkmasını da çok beklemiştim :/

 Üstten 3 kitabı Sevgili Esma yolladı. Diğer kitaplar da evde vardı. Bunları okumayı çok istiyorum ama elim şuan gitmiyor :/ Dedim ya kafam yoğun, çerezlik şeyler gerek bana. Sanırım bunları Ramazan da okuyacağım. O zamanın maneviyatıyla daha iyi anlarım gibime geliyor :)

 Bu kitabı yıllar önce babam gazeteden almış. Son zamanların sorunu. Hatta ezelden beri vardı da son zamanlarda daha da ilgimi çekmeye başladı Ortadoğu sorunu. Başladım okumaya ama içim şişti :( Ama okuyacağım tekrar.


Paranoya'yı netten kardeşim için almıştım. O sever böyle sayko şeyleri. Merak ediyorum ama Sıra gelmedi. Kelebek kitabını da kaaaç sene önce Şeyda'dan almıştım :D Eski kitapların arasında kalmış. :D Babam okumuş bu kitabı çok beğenmiş bana da bayağı övdü.


Geçen gün bu kitabı da Banu'dan aldım. Dedim ya bu ara çok bunaldım bana eğlenceli şeyler gerekli :P


Öyle işte okumam gereken bir ton kitap var. Ayrıca yapmam gereken bir ton elişi ve bir o kadar da ders. Ayyy biri beni yurtdışı seyahatine çıkartsıııınnnn!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder