Kocaeli Kitap Fuarı


Kocaeli Kitap Fuarı'na gittik biz.
Hep Tüyap'a gitmek isterdim ama çok uzak olduğu için hiç gidemedim. Bu fuar da yine uzak ama İstanbul kadar değil.

Küçük kardeşimi okul götürüyormuş. İsteyenlerin velileri de gelebilir demişler e tabii bize de gün doğmuş oldu :D

Okula gittik bizden başka giden veli yok :D Veliyi bırak öğrenciler bile "üff gitmesek olmaz mı yeaa gidince napcaz dışarlarda dolanalım yeaa fotoğraf çekinelim yeaa" diye diye bir hal oldular :D

Fuara gider gitmez Zeynep Merve ve ben deli gibi bir oraya bir buraya savrulduk. Keşke çok param olsaydı :P



Aslında fuara Selin ile birlikte gidecektik ama günlerimiz kesişmedi. Gerçi onlar sabahtan akşama kadar kalmışlar biz 2 saat kalabildik.

Neyse işte ben aslında Kadir Mısıroğlu'nun olduğu gün gitmek istemiştim ama o da olmadı.

Fuarda en bayıldığım bölüm elbetteki sahaflardı.


Sahaflar çok güzel. Ben de eski kitap okumaya bayıldığımdan dolayı sahaflardan ayrılamadım :D Lisedeyken hep kütüphaneden eski ciltli kitapları alır okurdum. Onların kokusu bile bir başka :)

Şu kitapları aldık.


Mavi kapaklı olan, Buz Prenses ve Çiçekli kapaklı olan kitaplar sahaflardan. Ha ayrıca Kokoloji ve Ayşegül serisi de.

Çiçekli kapaklı olan çiçekli serisiymiş. Yıllar evvel babam almış. Yoksul Melek di bizdekinin ismi. Ama kapaklar aynı. Benim aldığım ise İyi Vir Adam.

Koku kitabını bayağı bir aradık. Filmi izleyip çok beğenmiştik. Ayşegül serisinin de yeri ayrıydı bizde. Bunlardan bir klasör vardı bizde ve annem hepsini atmıştı :(

Eve dönerken de kardeşimin okulundan eve yürüyerek döndük. Dolmuşla bile bazen 45 dk süren yolu biz tam olarak 2 saatte geldik. :D Yolda Kokoloji okuyarak bol bol eğlendik. Dönüş yolumuzda da yol kenarları hep otlarla çevrili olduğundan kendimizi bi an Revolution'ın içinde bulduk :D

Revolution'ı da bitirdiler namıssızlar :(

Neyse işte böylece geldi geçti :D


4 yorum:

  1. Yaaaaaaa Esraa bu yazının resimlerine hiç dikkat etmenişim. Şu Ayşegül hikayeleriyle büyüdüm ben yaaa ağlayacam şimdi nasıl nostalji oldu görünce bilemezsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ayşegül kitaplarını görünce gözlerim doluyor :D Keşke bi gazete tekrar verse hepsini alırım :D

      Sil
  2. YKY yeniden çıkarttı bunları :)

    YanıtlaSil