The Commitment 2013


Cumartesi gecesi Selin, Zeynep, Merve ve ben sevgili idolümüz T.O.P nin filmini izledik. Uzun zamandır Selinle birlikte  film izlemiyorduk. Bir ara çok sık izlerdik. PC de kamerayı da açar karşılıklı izlerken yorumlaşırdık :D Ya da msn zamanlarında msn den izlerdik :D Neyse geçelim filme ve konusuna...

Oyuncular:

Commitment-TOP.jpg Commitment-Han Ye-Ri.jpg Commitment-Kim You-Jung.jpg
T.O.P Han Ye-Ri Kim You-Jung
Ri Myung-Hoon Lee Hye-In Ri Hye-In
Commitment-Yoon Je-Moon.jpg Commitment-Jo Sung-Ha.jpg Commitment-Park Sung-Woong.jpg
Yoon Je-Moon Cho Seong-Ha Park Sung-Woong
Cha Jung-Min Moon Sang-Chul Myung-Hoon'un babası

Konusu: 

Ri Myung-Hoon'un babası Güney Koreye gitmiş bir Kuzey Kore ajanıdır. Görevini tamamlayacağı sırada öldürülür. Babasının komutanı Moon Sang Chul da Ri Myung Hoon'a Güney Koreye gidip orada ajanlık yapıp daha doğrusu belirledikleri kişileri öldürüp Kuzeye geri dönmesini böylelikle kız kardeşi ile rahatça yaşayabileceğini söyler. Myung Hoon sırf kız kardeşini kurtarabilmek için Güneye suikastçi olarak gider ve hayatının geri kalanını liseli bir suikastçi olarak geçirir.

Gelelim benim SPOİLER dolu yorumuma :D



Efendim şu kicibe kız kardeşi yok mu ailece biz ona uyuz oluyoruz :D Neden?? Çünkü kız bebeliğinden beri T.O.P hayranı velet T.O.P ile film bile çekiyor :D Ay bu  kız ileride bizimkini kafesler evlenir de :D Allah mesut etsin :P


 En başta bi şunu göstereyim. Yahu bu T.O.P ne kadar edepli Allah aşkına maşallah tam müslüman olacak çocuk hahahahahahaha Haydi Korecanlar ( :P ) bi hız T.O.P yi müslüman edelim hahahahaha

Bi an dedim ahan da T.O.P cam silecek öyle bi ceketi çıkarır kollarını yukarı kıvırır falan sonuç T.O.P ceket üstünde cam siliyor hahaha :D

Neyse bütün T.O.P fanlarının tek derdi bu ya :D En edepsiz hali şuydu filmde;


Bizim TiOPi nasıl bir adamsa geceleri suikastçi gündüzleri de süzme ezik bir öğrenciydi filmde :D Ama herif ajan yani refleksleri tabii ki de gelişmiş olacak ki o da şöyle oluyor. Hoca derste elinde cetvelle teker teker öğrencileri yoklarken hocayı cumurlamak gibi :D


Şu giften de anlaşılacağı üzere filmin aksiyon dövüş sahneleri müthiş. T.O.P ye dövüş çok yakışıyor. Yakışan başka birşey de bu çocuktan çok güzek robot olur :D Koreliler eğer bir gün Zettai Karashi'nin Kore versiyonunu çekerlerse kesinlikle T.O.P yi oynatmalılar :D



Filmin bir yerinde çocuğun üvey babasını yani diğer ajanı öldürüyorlar ve tabloya kan sıçrıyor. Düz mantık gelmiş bana o sıra demek. Diyorum ki "oofff şimdi bu çocuk okuldan gelecek bir de evi temizleyecek :P" Ve çok güzel temizliyor evi :D Açıkçası gaz borusunu kesip mikrodalgaya da bıçak atmak çok zekiceydi :D


Şu sahne de 10 numaraydı ama beni en çok etkileyen sahne kesinlikle yaşlı nineyle olan sahnelerdi. Bir tanesi kazağı aldıktan sonra ninenin sanki hiç etkilenmemiş gibi arkasını dönüp T.O.P ye git demesi diğeri ise T.O.P vurulduktan sonra "sana git demedim mi ne duruyorsun gitsene " diyerek ninenin ağladığı sahneydi :( İşte o sahnelerde dedim ki ben kesin bu filmin sonunda ağlarım :( Ama işte öyle olmadı maalesef  ¬_¬
 Gıcık senaristler. Filmin sonunda sinirden ağlamayı unuttum. Yahu tamam zaten adamın öleceğini anladık. Anladık da insan bir hastaneye götürür. Ne bileyim kız kardeşi görür de öyle ölür :( Yok bunlar direk öldürdüler fidan gibi delikanlımı :(

Ya arkadaş bir gün Koreye yolum düşerse eğer siyah şapkalı birini görürsem kesinlikle Kuzeyli bir ajan olduğu kanısına varacağım sanırım :D Gördüğünüz üzere :D


Son olarak söyleyeceğim çok uzun zamandır Kore filmi izlemiyordum. Kore dizilerini filmlerinden daha çok seviyorum. Ama bu film aksiyon sahneleri ve tabii ki de T.O.P nin o muhteşem sesi sayesinde beni fazlasıyla fethetti :D

Zeynep'in The Commitment yorumu için tıklayınız...

Selin'in The Commitment yorumu için tıklayınız...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder