Austenland (2013)


Esas kızımız Jane tam bir Jane Austen hayranıdır. Öyle ki Aşk ve Gurur kitabını ezberlemiş ve evini de dönem filmlerinden fırlamış gibi dizayn etmiştir. Aynı zamanda her Aşk ve Gurur kitabı okuyan gibi Bay Darcy'e de aşıktır. (Ben de öyleyim :D)

Buyrun Jane'den birkaç kare...





Arkadaşı da öyle bıkmışki Jane'in bu hallerinden, Austenland denen tatil köyü gibi bir yere gitmesi için ikna ediyor. Daha doğrusu ikna oluyor :D Neyse gittiği yer sanki dönem filmlerinden fırlamış gibi kesinlikle teknoloji yok. Her tarafta tarihi kıyafetler giymiş hizmetkarlar (erkek olanları görünce tiksindim) falan filan yani tam görülmelik bir yer. Ve tabii ki Bay Soylugil ve Seyis..

Bu köye bir de Sarışın bir teyze gidiyor. Bu da ikisinin odalarından...


Film başlarda beni biraz sıktı ama sonra feci komik ilerledi :D
Şöyle  2 tane caps aldım :D



 Şunu da söylemeliyim ki Bay Soylugili pek beğendim ♥ Seyisi hiç sevmedim ¬_¬

Vel hasılı kelam film güzel izleyin :D




2 yorum:

  1. yakın bir zamanda bayılarak izledim
    çok datlu idi ya :D

    YanıtlaSil
  2. içinde jane austen geçsin yeter benim için ;) keyifliydi :D

    YanıtlaSil