Ağustos'ta Görüşürüz :(

Kuzenler gelmişti. Son postlarım zaten onlar üzerineydi. Ve dün yolculadık. Dün akşam ev o kadar sessizdi ki herkes bir köşeye çekilmiş. Tuhaftı yani :( 1 hafta yetmedi nasıl geldi geçti anlamadım yahu :(

Kızlaarr hepinizi çok özledim daha şimdiden :(

Bu da otogarda beklerken çekildiğimiz ergen bir poz :D

 O arada parlayan spor ayakkabılı benim :D Sağa doğru; Rabia, Ferda, Zeynep, Gülsüm.

Bu arada bu şarkı Rabia ile benim şarkım ♥ 15 kişiye saldırdık.


Bu şarkı Zeyep Ferda ve Gülsümün şarkısı ♥ Unutulmazsınız...


Bu şarkı da Tüm kuzenlere gelsin :D ♥ AKbaba :D


Bu da yıllardır can temür ağa olarak bilip oynadığımız ama aslında can demir ağa olan türkü :D Sonunda bulabildim :D


Kızlar burada kaldığı müddetçe bol film izledik. Sinemaya gidip Düğün Dernek i izledik bayıldık filme müthişdi. Özellikle ikinci yarısı :D

İzlediğimiz filmler sırasıyla şöyleydi.

Bana sorarsanız en güzeli Parfume idi. Sadece bazı sahneleri olmasaydı daha iyi olurdu. Sıkıntı çektirdi biraz :D Onun dışında güzeldi beğendim.

Ve son olarak Rabia bu Lisa öldü mü yaşıyor mu?

2 yorum: