Beybem kadar olamadınız oppalar!

My Girl izleyen kar küresinin ne anlama geldiğini bilir. Kız doğum gününde sevgilisinden kar küresi alıyordu. Hatta Oppa bir kitaplık dolusu kar küresi biriktirmişti. İşte ondan beridir hayalimdir. 

Oppaaaa bi gün bana kar küresi al :D

Eh bi oppamız olmadığı için de kar kürem yoktu. Ama artık var :D Sevgili biricik bi denecik canımcıım beybem bana süpriz yapıp kar küresi yollamış  :) ♥

İçine de not düşmüş "Oppan sana alana kadar bununla idare et" Notun gerisini söylemiyorum o da bana kalsın :D 

Bakın bakın ne şirin ne tatlı (Maalesef bir fotoğraf makinem olmadığı için kalite kötü >_< )





Çok çok çok teşekkür ederim beybem ♥

Şimdi ben size ne diyeyim oppalar çabuk elinize alın kar kürelerinizi kapıma gelin. Azıcık utanın yahu :D


Bu arada T-ara yeni albüm çıkardı. Day by day şarkısı çok hoşuma gitti onu da söylemeden geçemeyeceğim :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder