Broş ve Telefon Süsü

Daha önce de broş yapma girişimlerim olmuştu. Ama biraz mayışık olmuşlardı. Ankaradayken kuzenlere bir güzellik yapayım dedim ve 3-4 gün içerisinde 4 tane iğne oyasından broş yaptım.

Bunlar fotoğraf makinesi ile çekilmiş olan broşlar...




Bunlar da telefon ile çekilmiş olan broş ve telefon süsü. Mavi olanı telefon süsü olarak yaptım. 


Tabii 3-4 güne sığdırdığım için 3 kişininkini yetiştiremedim. Onlarda bittikten sonra kolye, küpe, yüzük yapıp ticerete atılcam :D

Atılsam mı ki :P

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık kuzu ^^ Çok hoşuma gitti (: Bana morundan bişiler yapsan yeter ıslıkk :P

    Telefon süsleri çok şeker görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Olur yaparım :D Ama sıraya girmen gerek taliplim çok biliyon mu :D

    YanıtlaSil
  3. İlk bana söz verdiğini unutma lüften ^^

    YanıtlaSil
  4. Bide Bursalı olucam yok kesin öğrenmem lazım bu iğne oyasını^^ bunu hangi iplerle yaptın Esma ,çok güzeller canım yaa broş olarak hele kesin yapmalıyım resimlerini çekiyim olmazsa yaptırırm birine ^^ ellerine sağlık ^^

    bu arada hehe bugüne kısmetmiş blogunu gezmek ama bugünlük bu kadar dersime bakmalıyım diğer yazılarınıda sonra okurum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim abla :)
      Normal oya ipleri varya kalın olanlar hani dantel de yapılıyor :P
      Gerçi eskilerden pek yok ya şimdi neyse :D Onlarla yaptım :D
      Bir yerde anlatımlısını bulmuştum ordan bakarak yapmıştım ben de bulursam sana atarım linkini (:

      Sil