Az Bi Sus :)

Hani bazen sevdiğiniz bir arkadaşınız, eşiniz, kardeşiniz, sevgiliniz kısacası değer verip sevdiğiniz bir insan canınızı çok sıkar ya. Ne kadar sinir olsanız da artık onu dinlemek istemeseniz de mecburen sesinizi çıkaramadığınız zamanlar olur ya. "Allahım keşke biraz olsun sussa! " dediğinizde ama bunu karşınızdakinin yüzüne karşı söyleme cesareti bulamadığınız zaman yapılacak en iyi şey açıp U-kiss Shut up şarkısını dinlemek olur :)

Şarkının anlamı ne? O an ki durumunuza ne kadar uyar? Bunları bilemem. Beni ilgilendiren kısım Korece'de en sevdiğim kelimelerden biri olan 시끄러 - şıkkıro (kes sesini) kelimesinin bolca geçmesi :).

Kendim için söylersem; sevdiğim, değer verdiğim bir arkadaşıma sinirlendiğimde sus diyemem :(  Sanırım sebebi o kişileri kırmak istememem. E ona sus diyemiyorum. Kendi kendime sinirden çatlıyorum. Ne olacak...


Tabii ki "Şıkkırooo" (:











Ama bu yöntemi sakın gerçekten sinir olduğunuz, nefret ettiğiniz, değersiz kişiler üzerinde denemeyin. Onlar için zaten değmez. Gidin içinizden geldiği gibi yüzüne karşı dökün içinizi :)
En sevdiklerimden biri olan bu şarkıyı, zaman zaman beni sinir eden ama sırf kırmamak için sataşamadığım canım arkadaşlarıma armağan ediyorum (:

E o vakit gelsin şıkkıroo (:


2 yorum:

  1. Haha son günlerde sabah akşam dinlediğim ve kendi çapımda el hareketiyle "şikkıro" yapmama vesile olan şarkı :) Video olarak bir de "clean version" dedikleri daha az çıplaklık ve kızla daha az temas içeren versiyonu var. Bunda maşallah hepsi üstsüz. Tam "fangirl"lere göre. U-Kiss'in "Man Man Ha Ni" şarkısı da güzeldir. Bilmiyorum haberin var mı ama U-Kiss'in 2 üyesi değiştirildi. Geçenlerde Man Man Ha Ni'yi yeni 2 üyeyle söylediler, epey tepki aldı. Özellikle AJ ile Xander'ı kıyaslayan çok oldu. Neyse ne anlatıyorum ben ya :D Ortak beğenimiz olduğuna sevindim Esra :) Bir de söylemeden geçemeyeceğim, adın Esra mı emin olmak için baktım da twitter'ında 엣라 olarak yazmışsın. Ama ㅅ harfi alta gelince "t" olarak okunuyor. Yani yazdığın şey "Etra" aslında. Esra şeklinde yazmak mümkün değil ama en yakını Esıra şeklinde olur. O da şu şekilde olacak 에스라. Lütfen yanlış anlama, amacım ukalalık değil bilgilendirmek sadece :)

    YanıtlaSil
  2. Man Man Ha Ni yi ben de dinledim hatta bu şarkıdan önce dinledim beğendim :) Bu şarkıyı da aylardır bıkmadan dinliyorum :) Grupla ilgili pek bilgim yok genelde Super Junior ve Mblaq i daha iyi bilirim :) Sadece Hyun Jung muydu SS501 deki çocuğun kardeşi buradaymış ve ayrılmış onu biliyordum.

    Bu arada şu an pc yeni formatlı olduğu için göremiyorum yazdığın korece yazıyı diğer pc ye geçince bakarım :) Ayy ne bileyim ben tek başıma öğrendim harfleri okumayı o yüzden yanlış yazmış olabilirim :D:D İyi oldu söylediğin bir yerde görmüştüm Esıra yazılışını bunlar mı yanlış yazmış ben mi diye tereddütte kalmıştım. Düzeldirim bir ara :) Sağol söylediğin için :)

    YanıtlaSil