İkinci Adamın Zaferi

Hanazakari no Kimitachi e izleyenler zaten konusunu biliyordur. Başrol hanım kızımız sırf sevdiği sporcunun yanında olmak için tee Amerikalardan Japonyalara gelir. Kendisini erkek olarak gösterir ve erkek lisesine yazılır. Daha sonrasında da bir ton komik olaylar serisi başlar :D


Ama yine izleyenlerin aklında en çok Sano dansa Nakatsu'nun kaldığını söyleyebiliriz. :D Bana göre hepsi çirkindi ya neyse ama Nakatsu'nun bir şirinliği vardı :D


Şimdi şunu izledikten sonra Kim takar Sano yu :D İkinci adamın zaferi dememin sebebi de kızı kapması değil elbet :D Kaç sene önce izlemiş olmama rağmen birisi Hanazakari dese aklıma gelen ilk şeyin Nakatsu olması :D Dizi de Nakatsu kadar komik karakterler de vardı ama şimdi konumuz o değil :D

Son olarak da şunu bırakır giderim :D



2 yorum:

  1. ben bu dizide oguri sun antifanı olup nakatsu hastası olmuştum ama sonra rich man poor woman ile ogüri sun'a geri döndüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Oguri Sun başka bir yerde izlemedim sanırım hatta dediğin diziyi de sırf Oguriye sinir olduğumdan izlemedim :D

      Sil