Damat KİM!!!

31 Aralık '13  /22:00

Kim bu damat yahu delirttiler beni :D Tabii ki Reply 1994 den bahsediyorum :D Ayy aynı beyin fırtınasını Reply 97 de yaptırmışlardı :D

Çoğu kişi izledi final bölümünü ve öğrendi damadın kim olduğunu ama ben inatla spoiler yememek için elimden geleni yapıyorum. 18. bölümdeyiz. Bakalım kim olacak bugün biter inşallah :D

Şöyle ki; kız kocasına cüzdanını uzatıyo ordan sadece bir el gözüküyor. Biz bütün bölüm boyunca dizideki erkeklerin ellerine bakıyoruz acaba bu muydu diye :D Artık adamları ölçüp biçmekten sapıttık :D Bu kadar da insanların algısıylan oynamayın yaahhuuu :D:D

Ooooff oof Chil Bong olmasın yaaaa :(( Çöp oppa daha iyi :(( Hele ki Na Jung ile Çöp Oppa nın kavgaları... :D Bu ikisi olsun yaa :D

reply 1994, answer me 1994, eskaymak




 Söylemeden edemeyeceğim Na Junnnggg seni çok iyi anlıyorum :(( Şu hareketi yapmak gerçekten zor :((
reply 1994, answer me 1994, eskaymak
Yani benim için zor :P Diziyi izlemeye ilk başladım ahan da dedim Na Jung = ben :D Şu evreleri ben de geçirdim. Allah kimseye yaşatmasın :((
reply 1994, answer me 1994, eskaymak


reply 1994, answer me 1994, eskaymak


Belim de düzleşme olduğu için feci ağrılar çekmiştim. Ayyy son bi kaç gündür yine başladı ağrılarım :( Neyse işte bu post damat kim postu :D hihihi

NOT: SÖYLEMEYİN SAKIN DAMADI! BEN 2 GÜNE ÖĞRENCEM ZATEN :D:D:D

Hadi gidip izliyim

31 Aralık '13 / 23:50

 Huufff 18. bölümü bitirdim :( Bı ne yaaa :( Chil bong mu olacak yani damat :((
Düğün fotoğrafı çekilen sahnede damadın kulaklarını baz alaraktaaaann Chil bong olabilir gibimize geldi sanki :D Bi de boyu biraz daha uzun. Ama uzaktan Çöp oppaya benziyo ama kulakları benzemiyo o.O Mervenin dediğine göre Çöp oppa kulaklarından estetik olmuş olabilir miymiş kii hahaha

Du bi dk...
Çöp oppa...

Neyse en iyi 19. bölüme geçmek. 

1 Ocak '14 / 03:20

 19. Bölüm
Eeeveeettt genşler Çöp oppayı kınıyorum. Kadere bok gibi denir mi hiç? Çarpılırsın yavrıcağız. cıkcık
Bu kız böyle uzuuun uzuuunn eğer Chil bong u süzdüyse kesin Chilbong damattır derkeeeenn.. ta daa asansörden çıkan Çöp oppayı gören Na Jung çarpılmışa döndü. Vala bilemicem. 
Saat olmuş 3 buçuk. Bussahatten sonra 20. bölüme başlayamayacağımıza göre. Neyse işti (ben henüz uyumadığıma göre) yarın izleriz.

Ha bu arada şu milenyum 2000 yılı efenime söyliyim 2000 de kıyamet kopacakmış muhabbetleri korede de varmış ne güldüm hihihihi. Çocukluğumun kabusuydu. 1999 depreminden sonra depresyona girmiştim. Ne gerek var şunu almaya nasılsa kıyamet kopacak ölcez diye. 2000 yılbaşısında büyük bir rahatlama yaşamıştım kıyamet kopmadı diye hahaha :D Çocukluk işte :D

Neyse şimdilik kanda..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder