Mim "Ben Kimim?"

Beybecim Supercel bana mim paslamış yazmasam olmaz :D Gerçi bu mimi yazmama pek gerek yok da işte Selin'in hatrına :D Blogumu okuyan benim kim olduğumu çözer zaten :D



Ben Kimim?

24 yaşındayım. Çocukluğumdan beri en büyük hayalim öğretmen olmak. 7/24 evde oturan, tv & pc arası mekik dokuyan :P işte öyle biriyim :D



Bloğunun Adı Nerden Geliyor?

Güzel bi yerden geliyor :D

Neden Yaşam Bloğu?

Bu soruyu pek anlamadım :D sadece film tanıtan blogları okumayı sevmiyorum. Sadece şiir tarzı efendime ne söyliyim romantik romantik (öyk) yazılar yazıp aşk acısından muzdarip melankolinin dibine vurmuş blogları açmıyorum bile. YAni demem o ki sadece 1 şey üstüne olan blogları sevmiyorum. O yüzden böyle karman çorman bir blogum var :D

Kişiliğim?

İşte başta dediğim gibi blogumu okusanız çözersiniz kişiliğimi de :D
Sinirliyim. Sanırım nazım aileme geçiyor diye (babam hariç hihi babaya çemkirilmez) tüm asabiyetim genelde evde oluyor. Oğlak burcuyum işte. Şakayı dozunda severim. Genelde güler yüzlüyümdür. Damarıma basılmazsa. Vıcık vıcık laubalilikten hiç hoşlanmam. Herkes yerini dengini bilecek. Ciddiyimdir.
Yani işte hem güler yüzlü sevecen, aynı zamanda sinirli ciddi ve otoriter olabiliyorum. Hep Oğlak yüzünden bunlar :P


Hoşlandıklarım?

Film, dizi, bazen anime, izlemekten hoşlanırım. Kitap okumayı severim. Son kitap elimde süründü ama neyse. Haşlanmış mısırdan çok hoşlanırım aşığım ona ♥  Apocalyptica dan da hoşlanırım. En en en çok da Yeşilçam'dan hoşlanırım. ♥ :D Yeter çok hoşlandım :P


 

Hoşlanmadıklarım?

Kendini beğenmiş her lafı "BEN" olan insanları hiç haz etmem. Düşünemeyen insanlar, dünyayı kendi etrafında dönüyor zanneden, bencillerden hoşlanmam. İşkembeden, paçadan hoşlanmam. (ööyykkk yemedim hiç görüntüsü kokusu yeter) Param var benim. Paraaam deyip de ortalıkda ahkam kesen zavallılardan hoşlanmam. Allah bir hastalık verir o çok güvendiğin para bile işe yaramaz seni kurtarmaya. Elindekinin kıymetini bilemeyen, dedikoducu, iki yüzlü, "ben bunu sevmiyorum, ben sevmiyorsam sen de sevmeyeceksin, ayy nasıl bunu sevebiliyosun ben sevmiyorum" deyip insanı hayattan soğutanlardan da haz etmiyorum. Aşağılayıcı, dalga geçen uslubu olanları da hiç sevmem. Bu da yeter.

En Çok Sevdiğim Makyaj Malzemem?

Ayy bak şimdi hangisini saysaam. O kadar çok ki bilemedim hahaha makyaj malzemesi mi o ne :D Ben makyaj yapmam. Bi tane açık renk bi rujum var onu da evde sürerim dışarı çıkarken utanırım sanki herkes bana bakacakmış gibi hissederim :D Bi de BB cream var. Onu da sürünce gözlük altına gelen yerler terleyince suratımdan aşağı kahverengi akıyo :P Hıı nivea deodorant.. bak onu severim :D

Çantamda Olmazsa Olmazım?

Cüzdan, kitap, not defteri, kalem(ler), mendil, en az 1 şişe su.

En Son Okuduğum Kitap?

Jane Eyre bitirdim. Şuan elimde Sonsuz Güzelliklerin Ardında var. Aslında kitap akıcı ve güzel ama şu ara okuyasım yok sürünüyor elimde :P

Eveeet bir mimin sonuna daha geldik. Sıra geldi paslamaya :D
Sevgili taze blogger Beste'ye ve sevgili Ayşe'ye paslıyorum.Hadi hayırlı olsun :D


1 yorum: