Toprak Bile Kabul Etmedi!


Özgecan'ın katili Ahmet Suphi Altındöken bildiğiniz gibi öldürüldü. Aslında geberdi de diyebiliriz. Özgecan'ı bilmeyen varsa google a müracaat edebilir. 

Ne yalan söyleyeyim sevindim öldürülmesine. Bu dünyada verilecek cezalar onun için yeterli değildi, tecavüzcüler için adaletimiz zaten yok denecek kadar az.

Bu şerefsiz öldü ölmesine de cenazesi ortada kaldı.
Mezarlıklara kabul etmiyorlar. Köy muhtarı 'biz buraya kabul etmeyiz gidin kadavra yapın' demiş ve mezarlığın kapısını kilitlemiş.
Halk aslında sonuna kadar haklı. Kim ister ki mezarlıkta dahi olsa iğrenç bir tecavüzcünün yanında yatmayı? Hoş öldükten sonra da yattığın toprağın bir önemi de yok. Yanında kim yatmış, mezarın manzaralı mıymış fark etmiyor.

Bilmiyorum bana biraz garip geldi. Namazını kılmak mı istemiyorsunuz kılmayın. Ama eğer annesinin bu olayda bir suçu yoksa o zaman bu kadar eziyet çektirilmemeli.
Kimsesizler mezarlığına da kabul edilmiyor. Ailesi olduğu için.
Annesi oradan oraya dolaştırıyor cenazeyi.
Açıkçası ben annesinin haline acıdım.
Kadın ne yapsın? O pislik, o şerefsiz diyecek çok sözüm var da blogum kirlenmesin, edeceğini etti. Ama annesinin suçu ne? -Babası da kendisi gibi iblisin tekiymiş ama annesinin de var mı bir ilişkisi bilmiyorum. Ben suçsuz olduğunu varsayarak söylüyorum.-
Hem öldükten sonra ceset bu, kuylayın gitsin bir köşeye. İl il dolaştırmanın manası ne?

Çok ilginç ve ibretlik bir olay. Seni toprak bile kabul etmez, yatacak yerin yok sözlerinin vücut bulmuş hali.

Allah bütün tecavüzcü pisliklerden hepimizi korusun.


5 yorum:

  1. Şu yaptıkları biraz şov bence. Mezarlıklarda tecavüzcüler de yatıyor, katiller de. Bırak bir başkasının kızına tecavüz etmeyi kendi kızına tecavüz eden adamlar da yatıyor. Allah yok diyen adamı bile yıkayıp kefenleyip cenaze namazını kılan bizim millet şu adamın ölüsünden ne istiyor anlamış değilim. Evet bu adam için söylenecek kelime yok cani, vahşi kana susamış biri ama sanırsın mezarlıkta yatanların hepsi sütten çıkmış ak kaşık. Mühim olan ölüyle değil diriyle uğraşmak. Ölüsünü mezara kabul etmemek şov da sıkıyosa aramızdaki tecavüzcülerden korusunlar bizi. Ama yok biz anca konuşuruz bizim ülkece mottomuz laf çok icraat yok zaten. Hep nasıl çıkar sağlarım derdindeyiz.

    YanıtlaSil
  2. Ibretlik bir durum oldu acaba bu olaydan korkupta nefislerine hakim olabileceklermi? Adama diyecek soz yok ama dinimizcede gomulmesi makbul. Bundan bir onceki olayda olan kisi neden gomuldu zengin diye mi ? Cemmiydi adi neydi. Gerci öldüğüne de bir turlu inanamiyorum onunda neyse. Anneye yazik gercekten allah yardimcisi olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ne olursa olsun, ölüye hürmet esastır. Ölmüş gitmiş, Allah görsün diyip gömmek gerek, anasına yazık.

    YanıtlaSil
  4. Etme bulma dünyası ne denilebilir ki. Allah ıslah etsin böylelerini, ölümün bile hayırlısı..

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma