Sensiz Olmaz - Rang Rasiya (Hint Dizisi)

sensiz olmaz, sanaya irani, Ashish Sharma, rudra, parvati, paro, rang rasiya, hint dizisi, indian drama, dizi, dizi konusu, kanal 7, aşk,

Hint dizilerini sevdik mi arkadaşlar? Şahsen ben sevdim. Tamam belki çekimleri çok da kaliteli değil hatta ziyadesiye saçma yerleri var. Üstüne bolca mantık hataları da var ama insana hissetmek istediği duyguları veriyor. Sadece bir bakışın bile insanı ne kadar derinden etkilediğini; sevginin, aşkın aslında sadece tensel temastan ibaret olmadığını güzel bir şekilde gösteriyor.


Hint filmlerini uzun zamandır izliyordum ama dizilerine bulaşmamayı tercih ediyordum. Geçen yıl Twitterda kızlar arasında bir 'Is Pyaar Ko Kya Naam Doon?' nam-ı diğer Bir Garip Aşk fırtınası koptu. Ben de ha bugün başlayayım ha yarın derken bölüm sayısını görünce vazgeçmiştim. Ta ki tv de yayınlanmaya başlayana kadar. Başta netten altyazılı izledim sonrasında tv de takip ettim. Dediğim gibi belki çok kaliteli bir yapım olmayabilir ama insanı öyle bir duygu deryasına sürüklüyor ki eğer Hint filmlerini de seviyorsanız bir anda kapılıveriyorsunuz.

Geçenlerde Kanal 7 yeni Hint dizileri yayınlayacağı haberini verdi. Biri sanırım Pakistan olması gerekiyor henüz ona bakmadım ama diğeri Rang Rasiya yani Sensiz Olmaz. 

Baktım fragmanına dikkatimi çekti 'Aman ben bunu bekleyemem bir kaç bölüm altyazılı izlemeye başlayayım sonrasını tv den takip ederim' diyerek sanırım 4 gün önce diziye başlamış bulundum. O da ne! Çoktan 96 bölüm izledim bile. Hatta bu yazıyı paylaştıktan sonra izlemeye de devam edeceğim :D

sensiz olmaz, sanaya irani, Ashish Sharma, rudra, parvati, paro, rang rasiya, hint dizisi, indian drama, dizi, dizi konusu, kanal 7, aşk,

Dizinin konusuna değinirsem eğer;
Parvati diğer adıyla Paro (Sanaya Irani), Birpur adında bir sınır köyünde yaşamaktadır. Anne ve babası, Parvati çocukken kundaklama yüzünden ölürler.  Parvati yaşadığı her türlü sıkıntıya rağmen her zaman güler yüzlü ve her şeyin iyi yanını gören saf , iyi kalpli bir kızdır. Her yıl Birpur'dan törenle bir kız, sınırın diğer tarafına gelin olarak gider. Bu yıl gelin Parvati olacaktır.

Rudra (Ashish Sharma) ise BSD de subaydır. -BSD sanırım silahlı kuvvetler oluyor. Adama altyazılarda yüzbaşı, binbaşı Allah ne verdiyse hepsini demişler.- Rudra'nın annesi, Rudra çocukken babasını terk eder. Yıllarca annesinden hiç haber alamaz ve tüm güzel kadınlara kin besleyerek büyür. Yüzü hiç gülmeyen, hep ciddi ve soğuk bir adam olur. Tüm hayatı ülkesi ve işidir. Rudra, sınırda gerçekleşenm silah ve para kaçakçılığını araştırmak için Birpur'a gider. Birpur'u yöneten toprak ağasından şüphelenir ama kanıt bulamaz. Fakat sınırın öte yanından gelecek olan gelin alayında bir tuhaflık olduğunu sezer. Bu düğünün arkasında çok büyük bir sır gizlidir ve Rudra bunu çözmeye kararlıdır.  

sensiz olmaz, sanaya irani, Ashish Sharma, rudra, parvati, paro, rang rasiya, hint dizisi, indian drama, dizi, dizi konusu, kanal 7, aşk,

Sanaya Irani'yi Bir Garip Aşk'tan tanıdık. O dizide de sevmiştim, bu dizide de sevdim. Yalnız bu dizi biraz daha dram türünde olduğundan kendisi bol bol ağlıyor. Buna rağmen sempatikliğinden bir şey eksilmemiş.

Ashish Sharma'yı ise ilk kez bu dizide gördüm. Kendisinin hiç gülmeden sürekli somurtması bile hoşuma gitti. İlerleyen bölümlerde hafif gülümser gibi oluyor. Hiç gülmeyen insanların bir anda gülmeleri hatta gülmeyi bırakın hafif tebessüm etmesi sihir gibi sanki. İnsan çok garip hissediyor. O nemrut surattaki tebessümü görünce bir anda sizin de yüzünüz gülüyor.

Dizinin diğer oyuncularının isimlerini tek tek yazmayacağım ama genel olarak oyuncuları sevdim.

Ben bu gidişle dizi tv de başlamadan netten bitireceğim ama bir an önce başlasın ki arkadaşlarla yorumlaşalım. Kızlarla dizi muhabbeti yapması çok zevkli oluyor.

Şuraya da Kanal 7 fragmanını bırakıyorum.



8 yorum:

  1. Iyi seyirler...Ben hint filmlerini daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle ama dizileri de fena değilmiş :)

      Sil
  2. Bir ara iyi sarmıştım Hint dizilerine. Uzun zamandır izlemiyorum ama. Tekrar başlayabilirim belki bu dizi ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla başla zevkini bilemem ama ben beğendim :)

      Sil
  3. hint filmlerine ben bakamıyorum ya ama bir garip aşkı bişey olmadıgı ıcın izliyorum guzeldi ve eglencelı ama bu dizi pek dikkatimi cekmedi yinede dublajlı ya boş vakıtte tv de tıngırdar sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ya bu dizi :D Bakarsın beğenirsin :D

      Sil
  4. Hint dizi ve filmlerinde en çok sevdiğim kısımlar müzik ve dansları oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen çok güzel oluyorlar bazen de gereksiz oluyorlar ama ben de seviyorum :)

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma