Kış Güneşi (2016) Dizi Tanıtımı

Yine güzel bir dizi başladı. Başrollerde Şükrü Özyıldız ve Aslı Enver oynuyor. Normalde dizi saatlerinde ben dükkanda olduğum için pek fazla izleyemiyorum, ben eve geldiğimde dizinin yarısı geçmiş oluyor. Son zamanlarda bir tek Kördüğüm izleyebiliyorum.,, onu da tekrarlardan yakalayabilirsem. Geçen gün Bu dizinin de tekrarını yakaladım ve hoşuma gitti.
Aslı Enver'i pek sevmem ama dizide oynayan diğer kadını hiç sevmediğim için bir anda Aslı Enver sempatik geliverdi.



Efe 7 yaşındayken büyük bir olaya şahit olur ve babasıyla birlikte bir kaza geçirir. Babası ölen Efe kazadan sağ kurtulur fakat hafızasını kaybeder. Aradan 20 yıl geçtikten sonra biri çıkar ve Efeye aslında çok zengin bir ailenin oğlu olduğunu bir de ikizi olduğunu söyler. Ama Efe'nin sağ olduğunu öğrenen ve o olayın ortaya çıkacağından korkan kişiler Efe'nin peşine düşerler. 20 yıl sonra kavuşan kardeşler Efe ve Mete tez ayrılmak zorunda kalacaklardır. 

Dizi yine bir Kore dizisi uyarlaması. Kore versiyonunun adı Resurrection. Afişten dolayı aşina geldi ama sanırım izlemedim. Türk yapımcalar bir derya buldular her biri bir kepçe alıyor.
Ya kitaplardan ya yabancı dizilerden uyarlama yapıyorlar. Özgün bir senaryo yazan yok mu acaba?
Gerçi yapımlar kaliteli olduktan sonra uyarlama olmasını çok da umursamıyorum.

Bu dizi de umarım uzun ömürlü olup dizi mezarlığına bir taş dikmez. Zira kaliteli bir yapım olduğu oyuncularından ve konusundan belli.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma