Seslerin Büyüsü - Kerem Kobanbay - Arnav Singh Raizada


Ses o kadar garip bir şey ki, insan konuşanı göremese bile bazen sırf sesinden dolayı etkilenebilir. Seslere karşı aşırı derecede duyarlı biriyim. Bazen öyle bir an geliyor ki o ufak kimseyi rahatsız etmeyen hatta birçoğunun duymadığı sesler yüzünden ben nefes alamaz oluyorum. Kaç defa sofra başından kalkıp diğer odaya geçip ağladığımı bilirim. Uzun zamandır tek başıma yemek yiyorum. Kendi kendime misofonya teşhisi koydum :D Neyse konumuz benim garipliklerim değil. Konumuz seslendirmenler.


Seslendirmen ya da seslendirme sanatçılarına karşı büyük bir hayranlığım ve saygım var. Onların yaptığı iş sadece konuşmak değil sesiyle hayat vermek. Çocukluğumdan beri özellikle animasyon ve fantastik film seslendirenleri çok merak ederim.
O seslerin sahiplerini öyle bir hayal ederim ki ulaşılmaz gibi olurlar. Sonra kendilerini görünce "aha bu da normal insanmış" derim :D Çünkü öyle güzel konuşurlar tonlamaları öyle güzel yaparlar ki bazen filme olduğundan daha fazla anlam katarlar.

Çoğu zaman dizi ve filmleri orjinal diliyle izlemeyi tercih ederim. Ama fantastik ve animasyonlarda dublajı daha çok severim.


Sesine aşina olduğumuz seslendirmenlerden birisi de Kerem Kobanbay.


Bu sesi birçok filmde duyduk, ama özellikle son zamanlarda daha çok duyar olduk. Hani Arnav desem bilirsiniz herhalde.


 Dizinin bilmem kaç bölümü boyunca gülmeyen adam bir anda gülünce seslendirmen de şaşırmış tabii :D


Aslında aklımda başka bir seslendirmen vardı ama Arnav şu sıralar çok popüler. Kızlarla hergün dedikodusunu yapıyoruz. Öne aldım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma