Bir Dikili Ağacınız Olsun #efsunluorman

Blog dünyası da böyle bir şeymiş.
Hiç tanımadığınız, karşılıklı oturup bir bardak çay içmediğiniz hatta çoğu fikrinizin ayrı düştüğü insanların sevinçlerine sevinilir, üzüntülerine de üzülünürmüş..

Bloggerlar bilirler belki Sergül'ün kızı Efsun vefat etti. Kendi adıma söylersem hamile kaldığını öğrendiğimde çok sevinmiştim. Vefat ettiğini öğrendiğim gün de tüm gün aklımdan çıkmadı çok üzüldüm. Ne diyelim demek ki yaşayacak ömrü o kadarmış. Allah kalanlarına uzun ve hayırlı ömür nasip etsin.  Benim de kardeşim doğumdan hemen sonra vefat etmişti. Ölüsünü görmüştüm. Yani insan kaybı çok kötü. Allah sabır versin.
Neyse hepimiz üzüldük ailesi kadar olmasa da ama ailesi çok güzel bir şey düşünmüş.
Tema Vakfı ile görüşüp bir proje yapmaya karar vermişler.
Olduğu gibi kopyalıyorum yazıyı.



Günlerdir bana tek iyi gelen düşünce bu #efsunluorman

Tema Vakfı ile görüşüp, işlemlere başladık, sizin de yardımlarınızla bu gerçek olabilir.

Efsun bedenen kaybolmuş olsa da, bu orman ile beraber kuşlara; böceklere, hayvanlara yuva olabilir, oksijen olup içimizde yaşamaya devam edebilir diye düşündük.
Beni en çok heyecanlandıran ise gidip ağaçlara sarılmak olacak! Efsun'um değil belki ama onun yokluğu ile büyüyecek ağaçlar.

Tema Vakfı'nın bize verdiği saha Balıkesir Bayat bölgesi. Kim bilir belki orada buluşmalar bile yaparız.


Bu hayali gerçekleştirebilmek için 2000 fidana ihtiyacımız var. 1 fidan 6 TL

Bağışlar 1-31 Ocak Tarihleri arasında TEMA'nın İş Bankası Levent Şubesi'ndeki
TR56 0006 4000 0011 0351 2077 74 IBAN no'lu hesabına yatırılması gerekiyor.

Açıklama Kısmına 'Efsun Ryouka Kato' yazmalısınız.


Tema'nın başka hesaplarına yatırılmış bağışlar ne yazık ki geçerli sayılmıyor.

Yol arkadaşlarım size güveniyorum.

Lütfen bu yazıyı sosyal medya hesaplarınızda paylaşın ve yapabiliyorsanız bağış yapmayı da unutmayın!

Bir gün ağaçları kocaman olmuş, binlerce canlıyı barındıran ve bize oksijen kaynağı olan Efsun'lu Orman da buluşmak üzere!


Not: Yurt dışından bağış yapılamıyor ne yazık ki. Bu yüzden Türkiye'deki yakınlarınızdan yardım almanızı rica edeceğim, çok teşekkürler


not 2: Fidan dikimleri ilkbahar ve sonbaharda olacakmış, tam tarihleri verildiğinde sizinle paylaşacağım

not 3: bağışların listesi haftalık rapor olarak gönderiliyormuş, onu da buradan paylaşacağım. Çok teşekkürler

Efsun vesile olsun bizim de bir dikili ağacımız olsun. Zaten bir fidan 6 TL. 6 TL dediğin nedir ki? Bir paket sigara kaç lira bilmiyorum ama eminim daha pahalıdır. Kendi bütçemize göre az çok bir şeyler yapalım.

8 yorum:

  1. Ben de bugün ögrendim Allah rahmet etsin. Annesine sabır versin. Proje cok güzel yurtdışından bağış yapılamıyor Türkiye'dekilere sormam Lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıdıklarınız yardımcı olabilir inşallah.

      Sil
  2. Sergül'e hepimiz çok üzüldük. çok güzel bir şey düşünmüş. buna bizi de ortak ettiğine sevindim ben de pazartesi dahil olacağım inşallah.
    Allah evlatlarını kaybeden tüm annelerin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim ne kadar duyarlısın keşke her blogger senin gibi olabilse. Etiketlediklerimizden bile cevap alamıyoruz. Sen blogunda yer vermişsin. Şimdi ben de paylaşağım.

    YanıtlaSil
  4. Sergül'ü uzun zamandır takip eden ve Efsun'u büyümesine şahit olan bir diğer insan da benim. O kadar üzüldüm ki hala inanamıyorum... Muhteşem bir fikir, Allah ailesine sabırlar versin :(( Umarım Efsunlu Orman gerçekleşir ve annesine de bir teselli olmuş olur...

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma