Züğürdün Malı Zengini Mi Yordu?


Paranız olmadığı için lüks mağazalardan alışveriş yapamıyor musunuz?
Ömrünüzde hiç marka kıyafet giymediniz mi?
Bırakın o mağazalara girmeyi, önünden bile geçemediniz mi?
Sizinki de dert mi?
Oturun halinize şükredin çünkü sizden daha acınası durumda olan ultra zengin hanım ablalar var.
Biz ya biz ne kadar da şanslı insanlarız haberimiz yokmuş bugüne kadar.
Işıl Reçber Hanım abla geçenlerde dert yanmış. Ah demiş ben o kadar paralar döküp de tonla kıyafet alıyorum sonra da bir kere giyinip dolabın köşesine atıyorum demiş.  Ben bu kadar para döküyorum yazık oluyor demiş. Çok özeniyorum pazardan alışveriş yapanlara. Acaba oralar nasıl yerler. Keşke ben de gidebilsem pazara. En azından ucuz ucuz alırım da bir kere giyip köşeye attığımda içim yanmaz demiş.

Yaa gördünüz mü işte siz fağkirler 5 tl ye 10 tl ye pazardan tişört alıp giyerken ne kadar da şanslıymışsınız. O zengin hanfendi ne kadar da bedbahtmış. Tonlarca para döküyor ve bir defa giyiniyor. Ne kadar şanssız bir hanfendi. Biz ise aldığımız kıyafeti toz bezi olana kadar giyiniyoruz. Mutlu olmazsak yuh bize.
Neyse hanımefendinin tek derdi pazara gidememek olsun. Biz de kendi işimize dönelim :D

3 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık :-)

    YanıtlaSil
  2. Çox maraqlıdır bir paltarı yalnız bir dəfə geyinmək onlarda nə ara qanun olub ki. -_- İnsan paltarın sırf qiymətinə görə almalı deyil. Ən sevdiyim azərbaycanlı şair Nizami Gəncəvi dediyi kimi - "Yemək üçün yaşamayın, Yaşamaq üçün yeyin. " Bunu düşünməyə dəyər məncə..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi demiş. Yaptıkları şey çok saçma acır gibi konuşmaları daha saçma.

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma