Güneşin Kızları'nda Benzerlik



Güneşin Kızları'nı izliyor musunuz? Dizi ya ben Ankaraya gitmeden hemen önce başlamıştı ya da oradayken o yüzden izleyememiştim. Açıkçası Emre Kınay'ı da biraz itici bulduğumdan izleme isteğim pek yoktu. Geçenlerde kardeşimle tekrarlarından birine denk gelmişken ilgimizi çekti biz de baştan izlemeye başladık.

Geçen gece sanırım 5. bölümü izliyorduk şöyle bir sahne ile karşılaştım. -Direk karakter isimleri ile yazıyorum tanıtmadan-
Can, Peri ile vakit geçirmek ister ama ablası Nazlı izin vermez. Ne zaman Peri'nin yanına gidecek olsa gölge gibi yanındadır. Can'ın arkadaşı da Savaş'ı görünce;
"Oğlum işte aradığımız adam. Savaş abiden başkası Nazlı ablayı idare edemez. Adam sayko, psikopat, herkesin korktuğu birisi. Gel biz bunu Nazlı ablaya ayarlayalım da Peri ile seni rahat bıraksın" der.

Tabii bu zıpırlar hemen gidip Savaş'a rica ederler, "abi nolur Nazlı ablayı dışarı çıkar da biz de Peri'yle biraz vakit geçirelim" diye.

Sonra ki bir sahnede de şöyle olur;
Can, Peri'ye erkek arkadaşı olup olmadığını sorar ve aldığı yanıt "Ben kendime bir söz verdim. Nazlı ablamın sevgilisi olmadan benim de olmayacak" olur.

Bu sahneler size de tanıdık geldi mi?
Evet evet o film gibi. Yani 10 Things I Hate About You
Böyle bir anda tekrar o filmi izler gibi oldum. Aslında güzel de olmuş tam yakışmış :D

Kısacası ben bu diziyi sevdim :D

6 yorum:

  1. Senaryo yazarları esinleniyor mu yoksa kopya mi çekiyor birebir. Esinlenilebilir ama kopya cekilmemeli bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum artık esinlenme mi kopya mı ama bu karakterlere cuk oturmuş o sahne. Normalde telif alınmadan yapılan uyarlamalara karşıyım ama bu hoşuma gitti :D

      Sil
  2. oxudu]um an filmin adını görməmişdən əvvəl anladım o film olduğunu çox sevdiyim filmdir. ;) bax bu serial/dizi diqqətimi çəkdi. Film kimi maraqlı, əyləncəlidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film daha komedi eğlence tarzında. Bu dizide entrika, aşk, gizem, komedi hepsi var. Ben beğendim istersen ilk 2 bölümü izle bi :)

      Sil
  3. Ben de ilk başlarda izleme fırsatı bulamasam da sonra iki üç kez baktım ve şimdi deli gibi yeni bölümleri bekler oldum :D Benzerlik kesinlikle inanılmaz ama dediğin gibi film olayın komedi boyutunda daha çok durmuş, bu dizide ise entrika ve dram bol. Yine de kaçırılmayacak bir dizi :D Bu arada, sana da pasladığım mime umarım bir ara bakma fırsatın olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yaz dizisi diye biraz hafife almışız :D
      Bu ara bloga doğru düzgün bakamıyorum :/ Mim mi paslamıştın :( Kusura bakma gözümden kaçtı ya da dalgınlığıma geldi müsait olduğum an bakacağım :)

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma