Edis Kliplerinde KPOP Figürleri

Bence Edis bu yıl çıkış yapan en iyi şarkıcı. Kendisini ve şarkılarını çok sevdim. -Sadece klipli şarkılarını dinledi başka var mı bilmiyor-sesi çok hoşuma gitti.
Şimdi şöyle Edis'in klibini koyayım şuraya önce.


Edis'in klibinde 03:00 ile Super Junior Mr Simple klibindeki 04:20 nasıl da benziyor değil mi.
Ayrıca yine Edis'in klibindeki 2.53 den sonrası ve Super Junior Perfection klibindeki 02:36 benziyor.
Aslında öyle aman aman kopyla yapıştır bir benzerlik değil. Sanki parça parça anlık olarak birleştirilmiş gibi ama zamanında kpop çok dinleyen biri olduğum için izler izlemez benzettim.
Bir de Edis'in klibinde 02:45 den sonrasını da bir yerde gördüm sanki ama çıkaramadım onu.

Bilemiyorum işte belki tamamen yeni bir koreografidir ya da başka yerlerden alıntılanmış da olabilir zaten çok da anlamam bu işlerden ama ne olursa olsun benim çok hoşuma gitti. Bıkmıştım artık arkada 5 tane dansçı kız oynatıp da şarkıcının önde bayrak direği gibi oradan oraya sallanmasından. Edis'e yakışmış dans etmek. Bence hep böyle devam etsin.

E hadi o zaman sonra görüşürüz :D

edis, super junior, kpop, suju, türk pop, pop müzik, müzik, şarkı, klip, edis görgülü, mr simple, perfection, olmamış mı, benzerlik, dans, sahne, koreografi,

3 yorum:

  1. Dediğiniz gibi bazı kısımlar benziyor.Ama çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Suju, SS501, Mblq karışımı bir video olmuş bu sanki. Baya bildiğin kpop mv izliyorum gibi hissettim. Ama yakışmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer gruplardan birebir çıkaramadım ama suju dan tam çıkardım :D

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma