Watsons Alışverişim

Çok fazla kozmetik kullanan biri değilim ama bazen gaza gelip alışveriş yapabiliyorum.
Kuzenlerle Avm turumuzda Watsons'a uğradık.  En gerekli olanlarını almaya çalıştım. Ama biri vardı ki onu tamamen rengine vurulup aldım. Ama sonra pişman oldum :(

Rimmel London Kate Moss 107, ruj, karmin, kozmetik, makyaj, kate, temizleme mendili, palmolive, duş jeli, body butter, cc cream, pure beauty, watsons, alışveriş,
Rimmel London Kate Moss 107 ruj. Allahım yaa... Rengine vurulduğum bana bunu yapmak zorunda mıydın :( Bu kadar güzel bir vişne çürüğü rengin acaba içeriğinde karmin var mıdır diye araştırmamla birlikte var olduğunu gördüm :( Karminin ne olduğunu bilmeyenleri şöyle alayım. Karminle ilgili çok çeşitli fikirler dolaşıyor ortalıkta. Çoğunlukla tüketilmesi dini açıdan sakıncalı olarak görülüyor.
Allahım yaaa içim gitti şuan :( Hayır ben kola içmeyi bırakırken bile bu kadar zorlanmamıştım ya :( Şu pisliği her şeyin içine katmak zorundalar mı sanki. Aldığım ürünlerin içeriğini okumaktan paranoyak olacağım en sonunda :( Desem ki yemiyorum bir şey olmaz ama insan gayrı ihtiyari dudağını yalayabilir :/ Bu güzellik bir kenarda dursun bakalım :(

Rimmel London Kate Moss 107, ruj, karmin, kozmetik, makyaj, kate, temizleme mendili, palmolive, duş jeli, body butter, cc cream, pure beauty, watsons, alışveriş,


Sonra çok makyaj yapıyorum ya hani (!) dedim ki temizleme mendili alayım. Daha doğrusu çantamda bulunması için aldım. Nadiren heveslenip rimel çekiyorum ama abdest aldığımda foşurt hepsi suratıma boca oluyor. O yüzden aldım.

Rimmel London Kate Moss 107, ruj, karmin, kozmetik, makyaj, kate, temizleme mendili, palmolive, duş jeli, body butter, cc cream, pure beauty, watsons, alışveriş,
Bunu da Merve istedi diye aldım.

Rimmel London Kate Moss 107, ruj, karmin, kozmetik, makyaj, kate, temizleme mendili, palmolive, duş jeli, body butter, cc cream, pure beauty, watsons, alışveriş,
Bizdeki CC cream bitmemişti ama hazır indirimdeyken alayım dedim. Paket açılmadıktan sonra sorun olmayacağını düşünüyorum. Bu marka daha önce hiç kullanmadım ama kuzenimin deneyimine göre gayet güzel bir ürün.

Şimdilik hiç birini kullanmadım sayılır. Ruj hariç. Onun da içinde karmin olduğunu öğrendikten sonra nasıl kullanırım bilemiyorum :(

2 yorum:

  1. Pure beauty türkiyeye gelen ilk bb aslında. Hani biz kore dizilerinden meraklanıp avına çıktığımızda sadece bunu bulabilmiştik sonra patladı gitti gerçi de :D
    ben severim bu markayı sende seversin umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce de demiştim ya yüzüme pek birşey süremiyorum. Ama hevesleniyorum. Kokusu çok güzel bunun ya :D

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma