Kırgın Çiçekler Dizisi


kırgın çiçekler, özgür çevik, serkan, eylül, feride, Mehmet Aykaç, Biran Damla Yılmaz, Gökçe Akyıldız, İpek Karapınar , dizi, kırgın çiçekler, türk dizisi, yerli dizi, dram, yetimhane, gençlik,


Ne zamandır televizyon izleyemiyorum, zaten internet de yok. Yeni başlayan dizileri çok merak ediyorum ama izleyemiyorum. Artık eve döndüğümde internetten telafi ederim. Ama tekrarlar sayesinde Kırgın Çiçekler dizisine bakabildim. Yetimhanede kalan kızlar ile kolejde okuyan gençler arasında geçen tabir-i caizse yürek burkan bir hikâye. Beni tanıyanlar bilir, ben dram izlemem çünkü onu günlerce kafama takarım. Kafamda kurup kurup üzülürüm. Bu dizinin de fragmanlarını gördüğümde önce izlemem dedim hatta başrol oyuncusunu da sevmediğimden üstüne çizgi çektim. Öylesine TV de zap yaparken yetimhane sahnesine denk geldim, dikkatimi çekti. Dizi içimi parçaladı resmen izlerken ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Çoğu yerinde gözlerim doluyor. Diziden hemen önce Öksüzler Treni ni okumuştum, bu dizi de üstüne tuz biber ekti. Allah anasız babasız büyüyenlerin yardımcısı olsun. İnsan sahipsiz olunca çocuk da olamıyormuş. Dayanılması güç bir durum. Dizinin şimdiye kadar 3 bölümü yayınlandı sanırım. Şimdilik güzel ilerliyor. Özgür Çevik'i bile sevdim yani :D
Hatta bu akşam CembeK'in evinde izleyeceğiz inşallah :D 

Buradan sonra biraz spoiler yapalım hadi :D 

kırgın çiçekler, özgür çevik, serkan, eylül, feride, Mehmet Aykaç, Biran Damla Yılmaz, Gökçe Akyıldız, İpek Karapınar , dizi, kırgın çiçekler, türk dizisi, yerli dizi, dram, yetimhane, gençlik,

Genç oyuncuları sevdim. Sarı şeker Serkan da pek tatlı maşallah :D Ben James Dean'e çok benzettim. Çocukta zaten asil bir tip var :D  Kızlara yardım etmesi filan güzeldi. Diğer oğlanlar da fena foka basacaklar ama hadi neyse :D 

Cemre'nin anne ve babasını kaybettikten sonra yetimhaneye gelme sahnesinde çok kötü oldum. Eğer tek başıma izliyor olsaydım salya sümük ağlardım. 

Bu arada o üvey baba şerefsizi kesin ölmedi. Öyle bir belayı hemen yok etmezler gibime geliyor. Bir de bahçede buldukları yazı falan yok yok ölmedi o pislik. Allah böyle şerefsizlerden uzak etsin.

Siz izlediniz mi diziyi?

4 yorum:

  1. Türk dizisi izlemiyorum doğru düzgün.Bunu merak ettim bakacağım. Her ne kadar üzülsem , canım sıkılsada dram izlemekten vazgeçemiyorum.Canım çok sıkkın olunca dram izlerim ben .Tuhaf değil mi normalde can sıkıntısını atmak için komedi falan izlenir.Ama ben dram izliyorum.Dram halime şükretmemi, elimdekilerin kıymetini bilmemi sağlıyor. Ne zor durumda olanlar varmış, benimkide sıkıntı mı ki diyorum ve sıkıntım dağılıyor bu sayede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında güzel dizilerimiz var ama bölüm sureleri ve sezon sayısı uzun olduğu için bunaltiyor.

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma