Kalbim Egede Kaldı / Dizi

Başrolleri Alper Saldırsan ve Oya Unustası'nın paylaştığı yeni bir dizi başladı Kanal D'de.


Konusu şöyle köydeki çok sevdikleri nineleri Zeliş ve Mustafa'ya birer mektup yazar.
Çok hastayım gelin de size göreyim. Zeliş ve Mustafa da uçağa atladıkları gibi soluğu köylerinde alıyorlar. Tabi Zeliş de Mustafa da çocukluklarından beri birbirlerini görmemişler.
Nine bu iki gence, mirasımı size bırakacağım der. Ama bir de şart koşar. Evleneceksiniz.

İlk bölümü beğendim. Gerçi bölüm sonunda "Anaa bu niye böyle çat diye bitti ki film değil miydi bu?" diye bir şaşkınlık geçirdim. Dizi değil de daha çok film gibiydi.
İlk bölüm güzeldi. Severim dizilerin ilk bölümlerini izlemeyi :D

8 yorum:

  1. Yaz dizisi yerine kis dizisi olsaymis daha iyi olacakmis yazin pek diziye bakilamiuor ilk bolum guzeldi ben de begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde tv den dizi pek izleyemiyorum bizimkiler böyle dizileri sevmezler ben de pc den takip ederim çok hoşuma gideni :D

      Sil
  2. Sadece fragmanları izledim ama sanki biraz kore dizisi kokusu var gibi gözlüklü ve pek güzelde olmayan aynı zamanda inatçı kız falan hani. Yada bana öyle geldi belkide. Selamlar bu arada takipçinizim (^_^) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizileriyle bizim yeşilçam filmleri birbirine çok benziyorlar zaten benim de aklıma direk yeşilçam geldi :D

      Sil
  3. My little bride stayla 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen :D nineyi görünce dedenin hastanedeki hali geldi aklıma :D

      Sil
  4. böyle oyuncuların bir dizi bitince hemen başka dizi de karşımıza çıkmalarından hoşlanmıyorum ya :/Bu arada eğer bloğuma hala izleyicim olarak gelmemişsiniz beklerim =) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu oyuncuları uzun zamandır izlemediğim için sorun olmadı :)

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma