Deepika ve Ranbir'den Yeni Film 'Tamasha'

Bu haberi görünce çok sevindim. Hemen paylaşmam gerek dedim. Deepika'yı da Ranbir'i de severim.
Ben onları sevdiğim için de film çekme kararı almışlar :D

Ranbir yani Ved Sahni çocukluğundan beri hikayelerle büyümüş ve etrafındakileri mutlu etmeyi çok seven bir adamdır. Deepika yani Tara Maheshwari ise Fransız çizgi romanı Asterix'in hayranı bir gençtir. Fransa ziyareti sırasında bu ikili karşılaşır ve hikaye başlar.

Filmde Ranbir'in karakterinin 3 dönemi anlatılacakmış. 9, 19 ve  30'lu yaşları. Deepika'nın karakterinin ise ailesi çay bahçeleri sahibiymiş. İngilizcesinden şimdilik bu kadarını anladım :D Fİlm çıksın da izleyelim :D



6 yorum:

  1. ben bunları tanıyor muyum?
    çok uzak kaldım bu camiadan. döneyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar çok şekerdir ya tanı bence :D

      Sil
  2. Normalde bu haberi görünce şöyle bir sevinip havalara uçmak lazım ama yönetmenin Imtiaz Ali olduğu gerçeği buna engel oluyor. Yönetmenin diğer filmlerine bakarsak finali mutsuz biten bir film olabilir ve bizi çokça ağlatabilir. Sende hazırlıklı ol derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben yönetmenleri pek bilmem ama eğer dram olursa izlemem :D Bu bünye dram kaldırmıyor :D

      Sil
  3. Bu ikili gerçekten çok tatlılar. ^^

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma