Keyfi Köpürttük Gibi Gibi

nescafe, classic, coffee mate, köpük, keyfiköpürt, nestle, kahve kreması, fikrimühim,

Fikrimühim'e üye olduğumdan beri ilk kez denemem için ürün gönderildi. İlk ürünün Nescafe - Coffee Mate olması, bir kahve sever olarak  beni ziyadesiyle sevindirdi.

Öncelikle o şirin metal kutudan bahsetmek istiyorum. İnanın çok işime yarayacak. İpliklerimi koyduğum kutum artık küçük gelmeye başlamıştı :D Şimdi bana bir iplik kutusu daha gelmiş oldu :D

Ben normalde kahveyi kremasız içerim. Hatta şeker ve süt de koymam. Kremalı olduğunda midemi yakar. Ama bunda pek öyle olmadı gibi :/ Acaba formülünü de mi değiştirdiler ki ya da midem mi düzeldi :D Bir de tarifine göre 3 kaşık koyduk tadı daha hoş oldu bu şekilde.

Yok olmadı köpürtemedik. Herkes de aynı şeyden şikayetçi zaten. Vaadedildiği gibi köpüklü olmuyor. Bazen köpürüyor ama o da çok değil :/ Bazen de hiç köpürmüyor. Acaba biz mi beceremedik ki :/


Sonuç olarak biraz daha köpürttürebilseniz daha keyifli olacak gibi :D

nescafe, classic, coffee mate, köpük, keyfiköpürt, nestle, kahve kreması, fikrimühim,

Hatta Henryciimizle de keyif yaptık :D :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma