Elin Oğlu

abnormal summit, ATV, Elin oğlu, eğlence, güney Kore, program, show, sinan çalışkanoğu, ömür varol,
Uzun zamandır bir söylenti vardı. Güney Kore de yayınlanan Abnormal Summit in Türk versiyonunu ATV yapacak diye. Ben de sabırsızlıkla bekliyordum. Tv de fragmanını görünce çok sevindim.
Bizimkinin adı Elin Oğlu. 9 yabancı erkek ve 2 Türk sunucudan oluşuyor.
Yarışmacıların isimlerini henüz öğrenemedim ama sunucular iyiye benziyor. Sinan Çalışkanoğlu ve Ömür Varol. Esasında Kadir Çöpdemir in de bu programda yer almasını isterdim ama kısmet.
Yarışmacıların 9 kişi olması daha iyi. Kore versiyonunda 11 kişiydi ve söz hakkı düşmediği zamanlar da oluyordu. Ben çok sevindim programın yayınlanacak olmasına. Umarım halkımız da beğenir de baslar başlamaz yayından kalkan programlar arasında yer almaz. Gerçi biz millet olarak severiz yabancıların bizim gibi davranmasını yarım yamalak Türkçe konuşmasını. Hadi bakalım başlasın sabırsızlıkla bekliyorum :D




Tv de yayınlanan fragman daha güzeldi sanki onu bulamadım :(

abnormal summit, ATV, Elin oğlu, eğlence, güney Kore, program, show, sinan çalışkanoğu, ömür varol, Heath Ledger

Ben yine benzetecek birilerini buldum galiba :D :D Şu kırmızılı vatandaş Heath Ledger'a benzemiyor mu sizce de?

abnormal summit, ATV, Elin oğlu, eğlence, güney Kore, program, show, sinan çalışkanoğu, ömür varol, Heath Ledger

Uzun tanıtım videosu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma