Çekiliş Sorunsalı!

Aahh ah senelerdir çekilişlere katılırım. Önceleri blogdan, sonra facebookdan, şimdilerde bunlara bir de instagram eklendi. Ama şimdiye kadar hiç bir çekilişi kazanamadım :( Özellikle face de sürekli kitap çekilişlerine katılırım ama nasıl bir şansa varsa hiç kazanamam. Bir defasında 7 kitaplık bir set kazanmıştım. Adres bilgilerimi yolladığım halde kitaplar gelmemişti. Ben de ısrar etmemiştim. Gerçi o grup sözünde durup kitapları her zaman yollar grupla bir sıkıntı yoktu da sanırım oyun bozanlığı yayınevi çıkarmıştı.

Öyle işte. Neden hiç bir çekilişi kazanamam ki :")
Neyse bu yakında ben de çekiliş düzenleyeceğim Allahın izniyle. Ismarladıklarım gelince görüşürüz bu konuyu :D


Instagram hesabım: eskaymak89

3 yorum:

  1. ay aynı konudan müzdaribiz biz bana da hiç çıkmadı bi kere bile çıkmadı o kadar katıldım youtubeda ki çekilişlere bile katıldım yok arkadaş bana yok herkese var bana yok :( Ne şanssız insanlarmışız biz ya bi tanesi bile mi tutmaz :D neyse umarım bundan sonrakilerde şansımız yaver gider. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce instagramdan bir çekilişe daha katıldım sanırım sigara gibi bi bağımlılığı var :D

      Sil
    2. ehehehe benzetme süperdi :D ben senin çekilişin harici bir süre çekilişe katılmak istemiyorum çok yıprattı çekilişler beni :D :D bende bayagı çekiliş gördüm blogların makyaj bloglarının özellikle ama kendimi tutuyorum :D

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma