Birşeyler Oluyor

sigorta, filinta, telefon, hoparlor, pin, puk,

Töbe estağfirullah. Bugün bir tuhaf şeyler oldu ama çözemedim.
Dükkanda 2-2,5 saat akşam bulaşığı yıkadığım için canım sıkılıyor ben de telefondan açıp dizi izliyorum. Ama benim telefonumun ne sorunu varsa sesi az çıkıyor. Bu akşam da Filinta akşamıydı. Dedim PC nin hoparlorünü indireyim de onunla daha rahat olur. Hoparlorü genelde kullanmadığımız prize takmamla birlikte prizden bir ışık çıktı ve paaatttt sigorta attı. Nasıl korktum.
Neyse dedim sigortayı tekrar açtım. İçeride başka prize taktım hoparlorü ve 354645 yıllık hoparlorüm sizlere ömür :(((

Sonra akşamdan beri whatsapp mesajlarında isimler çıkmıyor sadece numaralar çıkıyordu dedim teli baştan başlatayım da belki kendine gelir. Başlattım. Pin kodunu giriyorum kabul etmiyor :O Pin kodum bloke oldu :((( Puk kodu ile açmak zorunda kaldım :(

Pufff noluyor yahu :((

8 yorum:

  1. yazınızdaki sesli harfler gözükmüyor ? Şu şekilde gözüküyor "Bgn br thf şylr ld m çzmdm." Şaka Şaka :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klavyem bozuk yazı yazdıktan sonra 2-3 defa kontrol ederim. Unuttum sandım :)

      Sil
  2. bunlar hep nazar gözlere gelmişin :) bazen benimde böyle üst üste gelir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaan nazarlık bi durumum da yok da iste Allaha emanetiz :)))

      Sil
  3. Şeytanlaşmış insanların ve cinlerin kötülüklerinden korusun Rabbim :/

    YanıtlaSil
  4. Hayır kampanyası başlatalım ikimiz için; klavye alalım, ekran klavyesiyle yazmaktan sinirlerim bozuldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hâlâ alamadın mı ya ben unutmuşum senin klavye sorununu :( Yapalım valla hayrına bize bi yardım etsinler :")

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma