Yeni Blog Şablonum Nasıl?


Çok sevinçliyim. Blogum aydınlandı :D Uzun zamandır blogum bana çok karmaşık ve eskimiş gibi geliyordu. Hatta çoğu zaman yazı yazmak bile gelmiyordu içimden. Eskiden harıl harıl blog şablonları indirir onların üstünde değişiklik yapardım ama uzun zamandır yapmadığım için elim gitmedi.- Biraz da unuttum :D- Böyle arafta kaldı resmen blogum.

Neyse ki imdadıma Sawako Kuronuma yetişti. Blogunda bir çekiliş düzenliyordu. Tam da şurada.   
Kedileri çok sevdiğim için elinde bulunan kedili şablonu bana armağan etmek istedi.
Tabii hemen kabul ettim :D Zaten dediğim gibi ne zamandır blogum beni boğmaya başlamıştı.
Çok uğraştırdım Sawako'yu :") Hakkını helal etsin. "Şurayı da şöyle yapsan, bunu da eklesen, şunu da değiştirsen, onu da halletsen" derken kızı saatlerce uğraştırdım :") Ama iyi bi telafi yolu düşünüyorum :D
Allah razı olsun. Yolu bahtı açık olsun. Diktiği elbiseler üstüne cuk otursun :D -O da benim gibi dikiş kursuna gidiyor- Ay ne bileyim işte hakkında hayırlısı olsun :D
Duamı da ettikten sonra, şuraya Sawako'nun blog adresini bırakıyorum. Ziyaret etmeyi unutmayın. :)


11 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım güle güle kullan Sawakocuğumun da ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :D Ayrıca dualarının için teşekkürler ve her biri için amin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerleri benim kadar zorlamazlar inşallah :D

      Sil
  3. Çook güzel olmuuuuşşş :) çok beğendim gerçekten bende bi el atmak istiyorum bloğuma ama o işlerden hiç anlamıyorum:( neyse sen güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman seni de Sawako'nun bloguna alalım belki çekilişi tamamen bitirmemiştir :D

      Sil
  4. hadi canım:) hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  5. Güzel okmuş bloğun gülegüle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun beybem
    Ellerine sağlık Sawako cum
    Çok beğendim süper olmuş valla ^^ Darısı başıma bigün inşallah :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol beybem :* Hadi bakalım bekliyorum :D

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma