Sevdaluk!


Bugün yeni dizi başladı Show TV de. Sevdaluk. Çok hoşuma gitti. Rizeli olmayabilirim ama aksanlardan biraz anlarım. Bana göre Rize aksanını ucundan yakalamış oyuncular :D En azından Karadeniz aksanı yapıcaz diye her cümlede "uiiyy, haçen, daa, kiuuz, " diyerek karadeniz aksanına küfür eder gbi konuşanlardan olmamışlar. Belli bayağı uğraşmılar :D Tulum olur, kemençe olur, hele de Karadenizin o yemyeşil güzelliği olur da ben izlemem mi :D


Zaten oyuncular da Erdal Özyağcılar olsun, Demet Akbağ olsun severim kendilerini. Kaliteli oyuncular.
Genç oyuncular için bir şey diyemiycem. İbrahim Kendirci'de iyidir hoştur. Ama Devin Özgür Çınar'ın yeri ayrıdır. Ben onu ilk kez İkinci Bahar'da izlemiştim. Erkek gibi, dişlerinde tel gözünde gözlük delikanlı kızdı orda :D Neyse onun dışında sevdim oyuncuları.

Şu nenemler daha bi hoşlar ama :D
Ayrıca fragmanda da göreceğiniz üzere baş bağlama şekilleri çok güzel :D Çok tatlı olmuşlar.

Ayrıca 1. bölüm sonunda çıkan şarkıyı da sevdim. Karadeniz müziklerine gitarla eşlik edilmesini seviyorum :) Şimdilik bu videoyu bulabildim. Daha iyisi de çıkar sanırım :)
Söyleyen Yaşar Kurt'muş. Ama merak ettim İbrahim Kendirci kendisi mi söylüyooo yoksa seslendirme miiii bilemedim :D Gerçi kendi sesine pek benzetemedim.


Ha bu arada HES lere de değinmişler. İlerleyen bölümler de inşallah ilk bölüm kadar güzel olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma