Osman Sınav'dan Yeni Dizi "Kızılelma"

Yaklaşık 2 buçuk yıldır ailece en çok TRT dizilerini izler olduk. Daha kaliteli daha özgün yapımları var.  Bir kaç gündür yeni bir dizi fragmanı dönüyor. Kızılelma. (bilemedim şimdi ayrı mı yazılıyordu :D)

Google da yaptığım kısa bir araştırmadan sonra MİT ile alakalı bir dizi olduğunu gördüm. Hoş fragmandan da anlaşılıyor :D Başrolde (gözüm bir yerden ısırıyor ama tam çıkaramadım o.O ) Furkan Palalı oynuyor.
Daha önce Osman Sınav dizilerinin bir kısmını izlemiş ve beğenmiştim. Bunu da beğeneceğimi düşünüyorum.

Buyrun fragmanı;


Yahu böyle şeyler izleyince kendimi tutamıyorum. İçim coşuyor :D Akşamdan beri de Köroğlu nu dinliyorum :D Az sonra Allahuekber diye bağırabilirim :D Milli duygularım coşuyor :D

Not: Bu yazı da dizi ile ilgili. Okumak isterseniz buyrun burdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma