MSN Partisine Var Mısınız?

Dün internette artık msn nin kullanılmayacağını 15 Mart'tan sonra yerini Skype a bırakacağını okudum. Facebook messenger kendisini geliştirince maalesef bizim emektar msn de elini ayağını çekme kararı almış. Çok fazla msn kullanmayan biri olarak yine de üzüldüm. Neden mi? Çünkü biz msn de film geceleri yapardık :). Güzel güzel iconlarımız vardı. (geçmiş zamanlı konuşuyorum çünkü uzun süredir pc de msn kurulu olmadığından artık yoklar :P) neyse.

Diyorum ki; msn ömrünü bitirmeden biz bir film daha izlesek. Kızlar günü yapalım. Bir film belirleyelim -Kore olur, Abd olur, Japon olur. Hint diyeceğim ama o çok uzun sürer boşverin- hep birlikte izleyelim. Ben Kore filmlerini pek izlemediğimden seçimi siz yapın. Cuma veya Cumartesi olmasını tercih ederim. Tabii herkesin uygun olduğu bi' zaman ayarlanır.

Nasıl olur hatunlar?

Ekleme: Twitterdaki kızlar siz kendinizi biliyorsunuz. Tek tek davet beklemeyin :D Kapımız bütün tweet bacılarına açıktır ^^ 

20 yorum:

  1. AAA biz nerden konuşcazmışız amna ya çok fena bu :( Ben varım filmi seçelim indireyim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki :( Birebir konuşmalarda face, twitter falan var da böyle film izlemeli çoklu konuşmalarda nolcak :( Toplanalım hep birlikte seçelim ^^

      Sil
  2. Bi aksilik olmazsa banada uyar, gidemde bi msn indirem bari hatıra olur akjsdhlasdhf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha benim de pc de msn yok :D
      Msn partisine kalkışmışım bi de :D :D :D

      Sil
  3. Ben de varım ^^Msn in kapanmasına değil ikoncuklarıma üzülüyorum :/ Neyse güzel bi film bulup birsürü kişi izleriz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaa bir :Y, bir ağlakk bir cıkcık bunların yerini ne tutacak :P :D

      Sil
  4. Cuma akşamı olursa yetişemem C.tesi akşamı yaparsak varım =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de C.tesi olması taraftarıyım :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. :) Film önerini de beklerim :)

      Sil
  6. Bende varım inş. ölmezde sağ kalırsam :D siz filmi belirleyin ben indiriyemi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ben faceden haber veririm :)

      Sil
  7. Ben hiç film gecesi yapmadım ama Rainism Japonya konserini izlemiştik bacılarla XD

    YanıtlaSil
  8. Şimdi fark ettim de Msn bende yüklü bile değilmiş. O kadar ki uzun bir süredir konuşmuyormuşum yani... :D MSN kapanırsa kapansın gerekirse twitterda yaparız biz partiyi bundan sonra :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ben de bugün kurucam :D En son ramazanda vardı.

      Sil
  9. Tabiki bende varım :) filme karar verinde bulup indireyim hazır olsun, ben her tür izlerim biliyorsunuz :D 3 haftalık tatilim süresince ayarlanmalı ama okul başlamadan yapalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimal haftaya olur abla rahat rahat izleriz :)

      Sil
  10. Hangi olucagini merak ediyorum..

    YanıtlaSil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma