Haydin Gızlar Filme!

Evet hatun bacılar. Şurada kararlaştırdığımız film izleme gecesinin oylaması bitti.
Bakın burada oylama sonuçları var. Oylamaya göre I Am The King i izlemeye karar verdik.
Ben torrent indirelim dedim ama torrent kullanamayan arkadaşlarımız varmış. O zaman ortak indirme olsun diye mp4 indirelim. Şuan açamıyorum o yüzden link koyamıyorum. Yeppudaa'dan indirsin filmi herkes.

Eklemek istediğim bir şey daha var. Bazılarımızın msn leri açılmıyor. Msn de toplanalım dedim ama düşmeler filan da olabiliyor. Yine de msn de mi olsun yoksa bir chatbox da mı olsun? Chatbox ayarladım ama şuan ortalık yerden vermek istemiyorum. Karar verin ona göre bana twitterdan ulaşın ya da izleyecekler vasıtasıyla haberleşelim :D

26 Ocak Cumartesi günü saat 10'da herkes toplansın. 10:30 da filme başlayalım :)

8 yorum:

  1. film benim arşivde vardı zaten :D izlememiştim o yüzden oyunmu ondan yana kullandım :D msn olsun derim ben yükledim ama henüz açmadım daha msn yi :D düşme gübü sorunlar olursa facede toplu konuşma yaparız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes birbirinde olmadığı için chatbox yolunu buldum. Hani bir ara msn grup oluyordu ya o da hata veriyor sürekli açamadım onu da :/ Neyse bakar karar veririz :)

      Sil
  2. Bana fark etmez cb da olur msn de Ben de indirmiştim filmi arşivde var ^^
    Artık kararı açıklamanı bekliyoruz beybem :)

    YanıtlaSil
  3. Bana her türlü uyar misafir gelmez ölmezde sağ kalırsam burdayım :) Daaa msn yükledim ama bende kimse yok ben sizi nasıl bulucam eklicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana faceden atarım msn mi :D

      Sil
  4. ya benim msnde de kimler var bilemedim şimdi...yıllardır açmıyorum sonuçta...
    cb olsun badem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre de cb olsun gibi geldi göstereyim istersen sana :)

      Sil

Sevgili Okuyucum *^.^*
Hadi sen de fikrini söyle! :)
Ama blog linkini bırakma :)
Takip etmemi isteme :)

Tasarım:Sawako Kuronuma